+4.0268.506406

Politica de returnare

Microtek International ofera clientilor sai serviciul de returnare a produselor conform politicii interne si legislatiei in vigoare.

Clientul trebuie sa faca dovada achizitionarii produselor sau serviciilor de la Microtek International si sa inregistreze o reclamatie referitoare la neconformitatea produsului sau serviciului achizitionat.

Microtek International nu-si asuma responsabilitatea pentru produsele deteriorate la livrare, din vina agentului livrator. In acest caz, agentul livrator se va ocupa de despagubirea clientului.

Microtek International nu despagubeste (in numerar) clientul in momentul confirmarii reclamatiei si neconformitatii de calitate. Compania isi asuma responsabilitatea inregistrarii reclamatiilor si inlocuirii produselor neconforme.

Microtek International inregistreaza o activitate de returnare, in urmatoarele conditii:

  • Clientul are obligatia de a testa produsele livrate si de a informa neconformitatea, in termen de 10 (zece) zile de la livrare.

  • Daca la livrare, clientul constata neconformitati, diferente intre nevoile si informatiile transmise de el si produsul/serviciul executat de companie

  • Daca exista disensiuni si neconformitati in procesul de productie/servisare al produsului, in cadrul Microtek International

Microtek International nu inregistreaza o activitate de returnare in urmatoarele conditii:

  • Clientul nu verifica si/sau testeaza produsele si nu anunta neconformitatea in termen de 10 (zece) zile

  • Clientul a transmis in mod eronat nevoile sau informatiile legate de produs/serviciu

De la termenul inregistrarii reclamatiei, Microtek International isi rezerva dreptul de a-si lua o perioada de timp necesara efectuarii studiilor si testelor, in depistarea disensiunilor si neconformitatilor. Dupa aceasta perioada, compania, efectueaza activitatea de returnare prin inlocuirea produselor neconforme.